
Абдухаликова Айбала Бегалыкызы
Жеке ақпарат жазылмаған



Барлығы: 19 материал
Қазіргі жаңартылған білім мазмұнында оқушылардың оқу сауаттылығын арттыру мәселесі алдыңғы орында тұр. Неге десек, білім мазмұнының өзі жаттанды білімнен өмірлік жағдаяттарда қолдана алуына бейімделген. Ал, бұл жерде, ең алдымен, оқушының оқу сауаттылық деңгейі жоғары болуы керек. Тіптен, соңғы жылдары жоғары оқу орнына тапсыратын түлектерге оқу сауаттылығы негізгі пән ретінде қарастырылып, барлық талапкерлер тест тапсырады.
Барлық пәндер
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
Диктант мәтіндері
Барлық пәндер
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
Сабақтың элементтері Сабаққа талдау
Оқу үрдісіндегі негізгі және мақсаттың қойылуы
Сабақтың мақсатын хабарлауы Сабақтың мақсаты: Оқушыларға асқорыту мүшелерінің ерекшеліктерін маңызын, құрамын, қызметі, құрылысы туралы түсінік беру
Мақсаттың түсіндірілуі және оқылатын материалдың оқытылуы Bilim land сайтынан «Асқорыту жүйесі» бейнебаян көр
Танымдық қызығушылықтарын дамыту/ қолданбалы жағдайлар және т.б. Сабақта оқушылардың танымдық қызығушылықтарын дамыту мақсатында топтық, жұптық, ұжымдық ойын элементтері қолданылды.
Барлық пәндер
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
Сабақтың элементтері Сабаққа талдау
Оқу үрдісіндегі негізгі және мақсаттың қойылуы
Сабақтың мақсатын хабарлауы Сабақтың мақсаты: Оқушыларға асқорыту мүшелерінің ерекшеліктерін маңызын, құрамын, қызметі, құрылысы туралы түсінік беру
Мақсаттың түсіндірілуі және оқылатын материалдың оқытылуы Bilim land сайтынан «Асқорыту жүйесі» бейнебаян көр
Танымдық қызығушылықтарын дамыту/ қолданбалы жағдайлар және т.б. Сабақта оқушылардың танымдық қызығушылықтарын дамыту мақсатында топтық, жұптық, ұжымдық ойын элементтері қолданылды.
Барлық пәндер
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
Сабақтың элементтері Сабаққа талдау
Оқу үрдісіндегі негізгі және мақсаттың қойылуы
Сабақтың мақсатын хабарлауы Сабақтың мақсаты: Оқушыларға асқорыту мүшелерінің ерекшеліктерін маңызын, құрамын, қызметі, құрылысы туралы түсінік беру
Мақсаттың түсіндірілуі және оқылатын материалдың оқытылуы Bilim land сайтынан «Асқорыту жүйесі» бейнебаян көр
Танымдық қызығушылықтарын дамыту/ қолданбалы жағдайлар және т.б. Сабақта оқушылардың танымдық қызығушылықтарын дамыту мақсатында топтық, жұптық, ұжымдық ойын элементтері қолданылды.
Барлық пәндер
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
Сабақтың элементтері Сабаққа талдау
Оқу үрдісіндегі негізгі және мақсаттың қойылуы
Сабақтың мақсатын хабарлауы Сабақтың мақсаты: Оқушыларға асқорыту мүшелерінің ерекшеліктерін маңызын, құрамын, қызметі, құрылысы туралы түсінік беру
Мақсаттың түсіндірілуі және оқылатын материалдың оқытылуы Bilim land сайтынан «Асқорыту жүйесі» бейнебаян көр
Танымдық қызығушылықтарын дамыту/ қолданбалы жағдайлар және т.б. Сабақта оқушылардың танымдық қызығушылықтарын дамыту мақсатында топтық, жұптық, ұжымдық ойын элементтері қолданылды.
Барлық пәндер
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
Мұғалімнің өзі өткізген сабағын талдау.
Барлық пәндер
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
Мектеп миссиясы: Білім алушылардың бейімділігі мен қабілетін қалыптастыру арқылы, жан-жақты, бәсекеге қабілетті жеке тұлғаны тәрбиелеу.
Мақсаттары:
- мектептің дамуын басқару;
- білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында оқу процесін жетілдіру мәселесі бойынша педагогикалық ұжымның күш -жігерін біріктіру;
- ғылым жетістіктері мен инновацияларды насихаттау және педагогикалық практикаға енгізу.
Барлық пәндер
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
Парасаттылық және әдеп
Барлық пәндер
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
--------------облысы,--------------- ауданы, ------------ ауылындағы
------------------------коммуналдық мемлекеттік мекемесінің
Барлық пәндер
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
"Эмоционалды интеллект және сыни ойлау"
Барлық пәндер
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
Раздел Моя семья и друзья
Ф.И.О Нурумбетова Г
Дата 04.09.2024.
Класс 2 А Количество присутствующих: Количество отсутствующих:
Тема урока Приветствие. Как надо здороваться и прощаться.
Цели обучения в соответствии
с учебной программой 2.1.1.1 слушать и понимать видео- и аудиоматериал, речь и правильно реагировать на нее (использование мимики и жестов, выполнение действий);
2.1.2.1 понимать лексическое значение слов в простых фразах, имеющих отношение к повседневной жизни;
2.2.1.1 использовать в речи слова и словосочетания для знакомства, сообщения о себе, описания предметов и для составления вопросительных предложений;
2.3.2.1 понимать значение слов и простых фраз в тексте.
Барлық пәндер
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
Балаларға жол ережесін үйретейік! (Ата - аналарға ақыл - кеңес)
Қоғам үшін баланың денсаулығы мен өмірінің қауіпсіздігі - ең басты байлық. Сондықтан мектепке дейінгі ұйымдарда жолда жүру ережелеріне үлкен көңіл бөлінуде. Статистика бойынша, өкінішке орай, жол апаттары көптеп болуда. Соның ішінде балалардың жол апатына душар болуы жоғары көрсеткішті көрсетеді.
Барлық пәндер
Барлық материалдар
Мектепке дейінгі балалар
Бала тәрбиесіндегі ата – ананың рөлі
Әрбір жеке адам өмірінің маңызды бастауы, рухани өзегі – отбасы. Отбасында тыныштық, бақыт болса қоғамдағы кез келген ауыртпашылық жеңілдейді. Жұмыстан орныңды таппай жүрсең де, біреуден зәбір көрсең де қайтып оралатын отауың болса, сол отаудың ішінде тыныштық орнаса, сені жан-тәнімен түсініп, қабағын арнап отырған жан болса, кез келген ауыртпашылық жеңілдейтініне тарих дәлел.
Барлық пәндер
Барлық материалдар
Мектепке дейінгі балалар
«Ниет 7» балабақшасы МАД тобы тәрбиешісі: Абдухаликова А.Б.
Тобы: «Қарлығаш»
Сабақтын тақырыбы: «Сиқырлы математика еліне саяхат».
Барлық пәндер
Барлық материалдар
Мектепке дейінгі балалар
Ортаңғы топ үшін ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: «Әлеумет»
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің түрі: Қоршаған орта
Тақырыбы: Ас атасы –нан.
Сабақтың мақсаты: Дән тұқымымен танысу, бидайдан нан жасалынатынын айта отырып, дастарханға жеткенге дейінгі істелетін еңбек мазмұнымен, қолданылатын техникалардың аттарымен таныстыру. Диханшылардың еңбегімен таныстыру. Үлкендердің еңбегін бағалай білуге тәрбиелеу.
Дамытушылық мақсаты: Балалардың ақыл-ой белсенділігін арттыру. Өлең, мақал-мәтелдер арқылы тіл байлығын дамыту, жетілдіру.
Тәрбиелік мақсаты: Берілген тапсырманы орындауға, еңбекқорлыққа тәрбиелеу, нақыл сөздердің тәрбиелік мәнін түсінуге талпындыру.
Барлық пәндер
Барлық материалдар
Мектепке дейінгі балалар
Балаға қандай дәрумен және қаншалықты ұзақ беру – ата-ананы жиі мазалайтын сұрақтың бірі. Жас ата-ана баланы дәрумен жетіспеушілігінен және тұмаудан қорғау үшін дәрумен беру керек деп ойлайды. Балаға қандай дәрумен қажет және барлық балаға бірдей полидәруменді препараттар беру керек пе?
Дәрумендер – тағамдағы химиялық қосылыс. Олардың өсуге, дамуға, зат алмасуға және энергияға өмірлік маңызы бар. Олар өте аз мөлшерде қажет болғандықтан миллиграммен (мг) немесе микрограммен (мкг) өлшенеді. Дәрумендер екі топқа бөлінеді: майда еритін және суда еритін дәрумендер.
Майда еритін дәрумендерге А, Е, D және К дәрумендері жатады. К дәрумені ішектерде бактериялармен бірге синтезделеді. D дәрумені теріде ультракүлгін сәуле әсерінен түзіледі. А мен Е дәрумені тамақпен бірге келеді. А, Е, D дәрумендері бауырда және майлы тінде қорға жиналады, сондықтан олардың артық мөлшері синтетикалық дәрумендер түрінде ұзақ немесе дұрыс емес қолдану кезінде улы болуы мүмкін. Бала дұрыс тамақтанса, дәрумендер жеті
Барлық пәндер
Барлық материалдар
Мектепке дейінгі балалар
1. Көбісі баланы жылырақ киіндіру керек деп ойлайды.
Қымтап киіндіре берген бала өкінішке орай жиі ауырады. Қозғалыс өздігінен денені қыздырады, баланы «қырық қабат» киіндіру артық болады. Ағзада жылу алмасу бұзылады, нәтижесінде ол ысиды. Сол кезде болмашы желден салқын тиіп қалады.
Мектепалды даярлық
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Мақсаты: Саңырауқұлақтар туралы түсініктерін қалыптастыру. Сопақша және жартылай дөңгелек пішіндерден тұратын бейненің суретін салуға үйрету. Танымын кеңейту,эстетикалық талғамын арттыру.
Балабақша
Ашық сабақ
Мектепке дейінгі балалар