
Аты-жөні енгізілмеген
Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісуБарлығы: 17 материал
Жас ұстаздарға көмек ретінде жіберіліп отыр.Шығарманың фабуласын, сюжеттік-композициялық жоспарын жасайды. Әдебиет теориясынан ақпарат беріледі.
Қазақ әдебиеті
Сабақ жоспары
11 сынып
Желтоқсан көтерілісі — 1986 жылы 17 — 18 желтоқсан аралығында Алматыда болған қазақ жастарының КСРО үкіметінің отаршылдық, әміршіл-әкімшіл жүйесіне қарсы наразылық іс-қимылдары. Бостандыққа, тәуелсіздікке ұмтылған қазақ халқы тарихындағы елеулі оқиға болып табылады.
Прописка дегеніміз әрбір азаматтың тұратын мекенжайы бойынша тіркелуі.
Қазақ әдебиеті
Сабақ жоспары
6 сынып
Бұл материалды өз тәжірибеммен бөлісу мақсатында жариялап отырмын. Әсіресе, жас мамандарға көмегі тиер деген ойдамын. Сабақта шығармадағы кейіпкерлерді салыстырады.Кейіпкер – көркем шығармада суреттелетін оқиғаға қатысушы адам, әдеби образ. Әдебиетте адамның көркем бейнесін жасағанда, жазушы оның кескін-тұлғасын, іс-әрекетін, мінезін сол ортаның, дәуірдің өзгешеліктерін танытатын типтік сипаттарымен қатар өзінің басына ғана тән ерекшеліктерді де анық байқалатындай етіп суреттейді.
Қазақ әдебиеті
Сабақ жоспары
7 сынып
Жас мамандарға көмек болсын деген ниетпен жіберіп отырмын.
Театр – халықты эстетикалық адамгершілік пен ізгілікке тәрбиелеудің аса маңызды құралы.
Қазақ тілі
Сабақ жоспары
6 сынып
Жас мамандарға көмек болсын деген ниетпен сабақ, тәрбие жоспарларын саламын.
Шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын айқындайды. Көтерілген мәселелерді ұлттық мүдде тұрғысынан ашып көрсетеді.
Қазақ әдебиеті
Сабақ жоспары
11 сынып
Кейіпкер –көркем шығармада суреттелетін оқиғаға қатысушы адам, әдеби образ.
Типтік бейне дегеніміз көркем әдебиеттегі жинақталған адам образын айтамыз.
Жазушы өз заманында өмір сүріп отырған адамдардың ұқсас мінездерін бір кейіпкердің бойына жинайды. Мысалы:Аян образы арқылы соғыс кезінде өмір сүрген барлық жетім балалардың образын жинақтап беріп тұр.
Қазақ әдебиеті
Сабақ жоспары
6 сынып
Шортанбай шығармаларының тақырыбы - заман, қоғам, халық тұрмысы, ел өмірі, талауға түскен жер, қоныс мәселесі, отаршылар мен жергілікті әкімдердің озбырлығы, қиянаты т.б.Ш.Қанайұлы өз шығармаларында заманның кескін-келбетін дәл басып, нақты көрінісін жасаған шыншыл ақын ретінде танылды.
Қазақ әдебиеті
Сабақ жоспары
7 сынып
Мұрат Мөңкеұлы отаршылдық заманында қазақ жұртының қаналып, әбден қажыған сәтінде елдің жарасын жамап, қарапайым халықты өлең-жырларымен рухтандырып отырған.
Қазақ әдебиеті
Сабақ жоспары
8 сынып
1.Сұрақ қою арқылы тыңдалған мәтін мазмұнының негізгі ойын ашып көрсету, қойылған сұрақтарға еркін жауап беру.
2. Нақты дәйектерге сүйену арқылы деректерді жинақтау.
3. Пікірталасқа қатысушылар берілген тақырып бойынша өз пікірлерін сенімді дәлелдеу.
Қазақ әдебиеті
Сабақ жоспары
8 сынып
Мен белгілі жазушы Оралхан Бөкейдің «Атау-кере» повесін оқи отырып, кейіпкерлердің өмір сүру философиясын анық байқадым. Шығарманың атауы мен эпиграфының өзі соның дәлелі бола алады.Автор «Көптен кеткен көмусіз қалар» деген нақыл арқылы шығарманың мәнісін ашып тұрғандай.
Қазақ әдебиеті
Эссе, шығарма, мазмұндама
11 сынып
«Дала, сенің ұлыңмын» поэмасындағы ұлттық құндылықтарды ғаламдық шығармаларымен байланыстырып талдау.
Қазақ әдебиеті
Сабақ жоспары
11 сынып
Шығарманы идеялық жағынан мазмұндас туындылармен салыстыра отырып, әдеби сын жазады, әдебиеттану ғылымының салалары туралы мәлімет беріледі.
Қазақ әдебиеті
Сабақ жоспары
11 сынып
Жалпы қоғам назарын кітап оқуға байланысты қызығушылықты арттыру, адамның жеке тұлғасын қалыптастырудағы кітаптың рөлін күшейту,балалар мен жасөспірімдерді туған өлкеге деген сүйіспеншілік пен патриоттық сезімде тәрбиелеу, көркем әдебиетті оқу арқылы жасөспірімдердің рухани және адамгершілік әлеуетін дамыту.
Қазақ әдебиеті
Тәрбие сағаты
Барлық сыныптар
Мағжан Жұмабаевтың өмірі мен шығармашылығымен таныстыру. Ақынның шығармалары арқылы оқушылардың бойына ұлтжандылық, адамгершілік қасиеттерді бойына сіңіру. Мағжан шығармаларын оқып-үйрету арқылы мәнерлеп оқу шеберлігін, тіл мәдениетін дамыту.
Қазақ әдебиеті
Тәрбие сағаты
Барлық сыныптар
Оқушыларға 1986 жылғы желтоқсан оқиғасының болуы, жастардың көтеріліске шығу себептері жайлы түсінік беру. Театрландырған көріністер арқылы желтоқсан құрбандарын еске алып, рухтарына тағзым ету. Ұлттар арасындағы достықты сақтай отырып, еліне, жеріне қорған болатын азаматтар тәрбиелеу.
Сынып жетекші
Тәрбие сағаты
Барлық сыныптар
Оқушыларға қазақ ақыны, халық жазушысы, Фариза Оңғарсынованың өмірі, шығармашылығы туралы мәліметтер беру. Оның шығармаларын дәріптеу, ақынның туған жерге, елге деген сүйіспеншілігін жеткізу, балаларды поэзияны сүюге, мемлекеттік тілді құрметтеуге, мәнерлеп оқу дағдыларын жетілдіруге тәрбиелеу
Қазақ әдебиеті
Ойындар, Сценарийлер
Барлық сыныптар
Қазақ даласындағы жер-су атаулары біздің тарихымыз, ұлттық жадымыз екені белгілі. Атаулар кез-келген елдің тарихынан сыр шертіп, болмыс-бітімінен, халықтың тыныс-тіршілігімен шаруашылығынан, салт-дәс¬тү-рінен, тілі мен дінінен хабар береді.
Қазақ тілі
Мақала
Басқа