Аты-жөні енгізілмеген
Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісу
Сілтемені көшіру
Барлығы: 18 материал
ҚК-нің басқа әскерлердің және ҚР әскери құрылымдарының жалпы әскери жарғылары.
УМБЕТКУЛОВА АЙША РУСТЕМОВНА
15 Шілде 2025
220
Сабақтың тақырыбы: ҚК-нің басқа әскерлердің және ҚР әскери құрылымдарының жалпы әскери жарғылары. Жалпы әскери жарғылардың әскери ұжымның тұрым-тіршілігіндегі маңызы. Әскери қызметкерлердің жалпы міндеттері. Әскери атақ және айыру белгілері. Сабақтың мақсаты: Оқушыларға ҚРҚК-нің Жалпы әскери жарғылары туралы түсінік беру және әскери атақ пен айыру белгілерін түсіндіру. 1. Уақыты: 45 минут. 2. Өткізілетін орны: 10 сынып, АӘД бөлмесі. 3. Көрнекілік құралдар: АӘД оқулығы. 4. Сабақтың барысы: а) Ұйымдастыру кезеңі – 3 минут. Взвод командирі оқушыларды сапқа тұрғызады, оқытушыға рапорт береді, амандасу, түгендеу, оқушылардың сырт көрінісін тексеру. ә) Өтілген тақырыпты сұрау кезеңі – 10 минут. - Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің түрлері мен олардың тағайындалуы туралы айтыңдар. - Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің қандай әскери – оқу орындарын білесіңдер? б) Негізгі бөлім – 22 мин. ҚК-нің басқа әскерлердің және ҚР әске
Алғашқы әскери дайындық
Сабақ жоспары
10 сынып
Қарауылдық қызметтің атқаратын қызметі мен міндеттері, сақшының міндеттері, бекет оны жабдықтау және жарақатандыру.
УМБЕТКУЛОВА АЙША РУСТЕМОВНА
15 Шілде 2025
127
1. Сабақтың тақырыбы: Қарауылдық қызметтің атқаратын қызметі мен міндеттері, сақшының міндеттері, бекет оны жабдықтау және жарақатандыру. 2. Сабақтың мақсаты: Оқушыларға қарауылдық қызметті міндеттері мен қарауылдық қызметті ұйымдастыруды ұғындыру. 3. Уақыты: 45 минут. 4. Өткізілетін орны: 10 сынып,АӘД бөлмесі. 5. Көрнекілік құралдар: АӘД оқулығы, Гарнизондық және қарауылдық қызмет жарғы. 6. Сабақтың барысы: а) Ұйымдастыру кезеңі – 3 минут. Взвод командирі оқушыларды сапқа тұрғызады, оқытушыға рапорт береді, амандасу, түгендеу, оқушылардың сырт көрінісін тексеру. ә) Өтілген тақырыпты сұрау кезеңі – 10 минут. - Рота бойынша тәуліктік кезекші қандай мақсатта тағайындалады? - Тәуліктік кезекші құрамына кімдер кіреді? - Рота бойынша тәуліктік кезекшіге кім тағайындалады? - Рота бойынша кезекшінің міндеттері қандай? - Рота бойынша кезекші қызмет атқаруына арналған орын қалай жабдықталады? - Рота бойынша тәуліктік кезекшіде қандай құжаттар болуы тиіс?
Алғашқы әскери дайындық
Сабақ жоспары
10 сынып
Қарауылдық қызметтің атқаратын қызметі мен міндеттері, сақшының міндеттері, бекет оны жабдықтау және жарақатандыру.
УМБЕТКУЛОВА АЙША РУСТЕМОВНА
15 Шілде 2025
117
1. Сабақтың тақырыбы: Қарауылдық қызметтің атқаратын қызметі мен міндеттері, сақшының міндеттері, бекет оны жабдықтау және жарақатандыру. 2. Сабақтың мақсаты: Оқушыларға қарауылдық қызметті міндеттері мен қарауылдық қызметті ұйымдастыруды ұғындыру. 3. Уақыты: 45 минут. 4. Өткізілетін орны: 10 сынып,АӘД бөлмесі. 5. Көрнекілік құралдар: АӘД оқулығы, Гарнизондық және қарауылдық қызмет жарғы. 6. Сабақтың барысы: а) Ұйымдастыру кезеңі – 3 минут. Взвод командирі оқушыларды сапқа тұрғызады, оқытушыға рапорт береді, амандасу, түгендеу, оқушылардың сырт көрінісін тексеру. ә) Өтілген тақырыпты сұрау кезеңі – 10 минут. - Рота бойынша тәуліктік кезекші қандай мақсатта тағайындалады? - Тәуліктік кезекші құрамына кімдер кіреді? - Рота бойынша тәуліктік кезекшіге кім тағайындалады? - Рота бойынша кезекшінің міндеттері қандай? - Рота бойынша кезекші қызмет атқаруына арналған орын қалай жабдықталады? - Рота бойынша тәуліктік кезекшіде қандай құжаттар болуы тиіс?
Алғашқы әскери дайындық
Сабақ жоспары
10 сынып
Әскери тәртіп, оның мәні және маңызы,әскери тәртіпті сақтау бойынша әскерлердің міндеттері, командирдің бұйрығы – бағыныштылар үшін заң, сарбаздарға қолданылатын марапаттаулар, сарбазға беретін тәртіптік жаза.
УМБЕТКУЛОВА АЙША РУСТЕМОВНА
15 Шілде 2025
213
1. Сабақтың тақырыбы: Әскери тәртіп, оның мәні және маңызы,әскери тәртіпті сақтау бойынша әскерлердің міндеттері, командирдің бұйрығы – бағыныштылар үшін заң, сарбаздарға қолданылатын марапаттаулар, сарбазға беретін тәртіптік жаза. 2. Сабақтың мақсаты: Оқушыларды әскери тәртіп пен әскери құқықтың негіздерімен таныстыру. 3. Уақыты: 45 минут. 4. Өткізілетін орны: 10 сынып,АӘД бөлмесі. 5. Көрнекілік құралдар: АӘД оқулығы, Тәртіптік жарғы. 6. Сабақтың барысы: а) Ұйымдастыру кезеңі – 3 минут. Взвод командирі оқушыларды сапқа тұрғызады, оқытушыға рапорт береді, амандасу, түгендеу, оқушылардың сырт көрінісін тексеру. ә) Өтілген тақырыпты сұрау кезеңі – 10 минут. - әскери қызметшілердің жалпы міндеттері қандай? - ҚР ҚК әскери қызметшілері үшін белгіленген әскери атақтарды атап беріңдер. - әскери әдептілік пен әскери қызметшілердің мінез – құлқы туралы әңгімелеңдер. - бастықтар мен бағыныстыларға, аға шенділер мен кіші шенділерге кі
Алғашқы әскери дайындық
Сабақ жоспары
10 сынып
Әскери қызметкерлер және олардың өзара қарым-қатынастары, бастықтар және бағыныштылар
УМБЕТКУЛОВА АЙША РУСТЕМОВНА
15 Шілде 2025
364
1. Сабақтың тақырыбы: Әскери қызметкерлер және олардың өзара қарым-қатынастары, бастықтар және бағыныштылар, аға және кіші офицерлер,олардың құқықтары мен міндеттері, әскери әдептілік ережесі және әскери қызметкерлердің тәртібі, бұйрық, оны беру және орындау тәртібі, бастықтарға және шені жоғарыларға мәлімдеме жасау. 2. Сабақтың мақсаты: Оқушыларға әскери қызметшілердің құқықтары мен өзара қарым-қатынас туралы туралы түсінік беру және бастықтар мен бағыныштылар, аға және кіші офицерлер туралы түсіндіру. 3. Уақыты: 45 минут. 4. Өткізілетін орны: 10 сынып,АӘД бөлмесі. 5. Көрнекілік құралдар: АӘД оқулығы, ҚР ҚК жарғылары. 6. Сабақтың барысы: а) Ұйымдастыру кезеңі – 3 минут. Взвод командирі оқушыларды сапқа тұрғызады, оқытушыға рапорт береді, амандасу, түгендеу, оқушылардың сырт көрінісін тексеру. ә) Өтілген тақырыпты сұрау кезеңі – 10 минут. - әскери қызметшілердің жалпы міндеттері қандай? - ҚР ҚК әскери қызметшілері үшін белгіленген әскери атақтарды а
Алғашқы әскери дайындық
Сабақ жоспары
10 сынып
ҚМЖ 10 сынып
УМБЕТКУЛОВА АЙША РУСТЕМОВНА
15 Шілде 2025
106
1. Сабақтың тақырыбы: Бөлімшені ұйымдастыру, штаттық қарулану және ұрыстық техника, бөлімшенің ұрыстық мүмкіндіктері. 2. Сабақтың мақсаты: Оқушыларды жаяу әскердің ұрыстық машинасындағы мотоатқыш бөлімшесінің ұйымдастырылуымен таныстыру. 3. Уақыты: 45 минут. 4. Өткізілетін орны: АӘД бөлмесі. 5. Көрнекілік құралдар: АӘД оқулығы, плакат. 6. Сабақтың барысы: а) Ұйымдастыру кезеңі – 3 минут. Взвод командирі оқушыларды сапқа тұрғызады, оқытушыға рапорт береді, амандасу, түгендеу, оқушылардың сырт көрінісін тексеру. ә) Өтілген тақырыпты сұрау кезеңі – 10 минут. - Қарауыл дегеніміз не? - Қарауылдың қандай түрлерін білесіңдер? - Қарауыл құрамына кімдер кіреді? - Сақшы дегеніміз не? б) Негізгі бөлім – 22 минут. Бөлімшені ұйымдастыру, штаттық қарулану және ұрыстық техника, бөлімшенің ұрыстық мүмкіндіктері. в) Қорытынды бөлім – 10 минут. Сұрақтар мен тапсырмалар: - жаяу әскердің ұры
Алғашқы әскери дайындық
Сабақ жоспары
10 сынып
Сабақ жоспары: Табличное умножение и деление
Асан Әйгерім Болатқызы
27 Наурыз 2025
187
МАТЕМАТИКА Раздел: Раздел 1С – Табличное умножение и деление Ф.И.О педагога: Асан А. Дата: Класс: 3 Количество присутствующих: Количество отсутствующих: Тема урока: Закрепление. Таблица умножения и деления на 6 и 7. Добро и зло. Цели обучения в соответствии с учебной программой: 3.5.1.2 - использовать при решении задач зависимость между величинами: масса одного предмета, количество, общая масса/ расход на один предмет, количество предметов, общий расход/ ширина, длина, площадь 3.2.1.7 - понимать формулы как равенства, устанавливающие взаимосвязь между величинами 3.2.1.6 - определять порядок действий и находить значения выражений со скобками и без скобок, содержащих до четырех арифметических действий Цели урока: Повторение изученного материала Ценности Казахстанский патриотизм и гражданская ответственность:сотрудничество:открытость:уважение труд и творчество Ход урока:
Математика
Сабақ жоспары
3 сынып
Сабақ жоспары: Умножение и деление
Асан Әйгерім Болатқызы
27 Наурыз 2025
155
МАТЕМАТИКА Раздел: Раздел 1В – Умножение и деление Ф.И.О педагога: Асан А. Дата: Класс: 3 Количество присутствующих: Количество отсутствующих: Тема урока: Свойство единицы при выполнении умножения и деления Природа Казахстана в произведениях писателей Цели обучения в соответствии с учебной программой: 3 1.2.2 применять свойство 0 и 1 при выполнении умножения и деления; знать о невозможности деления числа на 0 3. 1.2.3 применять переместительное свойство умножения для рационализации вычислений Цели урока: Повторить основное свойство единицы при выполнении умножения и деления Ценности Казахстанский патриотизм и гражданская ответственность:сотрудничество:открытость:уважение труд и творчество Ход урока: Этап урока/ Время Действия педагога Действия ученика Оценивание Ресурсы 1.Начало урока. 0-5 мин Создание положительного эмоционального настроя: Мои умницы и умники! Рада видеть вас! Упражнение «Волшебная поляна» (Предварительно надо вырезать цветы разного цвет
Математика
Сабақ жоспары
3 сынып
Сабақтың тақырыбы: Жуан дауысты дыбыстар
Әбілханова Ақерке Егеубайқызы
04 Наурыз 2025
278
Бөлім: Дыбыс пен әріп Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) Әбілханова Акерке Күні: Сынып: 2 Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: Сабақтың тақырыбы Жуан дауысты дыбыстар Сабақтың мақсаты Сұрақтар қоя білу және жауап береді; Мәтінді түрлі формада ұсынады. Сабақтың барысы Сабақты ң кезеңі/ уақыт Педагогтің әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау Ресур стар Сабақты ң басы 1. Ұйымдастыру. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Психологиялық ахуал қалыптастыру. Сынып реттілігін қадағалау. «Қара жорға» биі. Оқу құралдарын байқау. 2. Жүрек жылуы Мейрімді жүрекпен Ақ бөлісімін шын бақытты Ақ ниетпен шын тілек Ізгі істерді жақұтты 3. «Адасқан әріптер» -Егер мына әріптерден сөз құрасақ қай ауылға қонаққа баратынымызды және де бүгінгі тақырыбымызды білетін боламыз. 1. О,й,қ-Қой 2. Қ,з,ы,о-Қозы Оқушылар сабаққа жағымды сөздер айту арқылы көңіл- күйлерін білдіреді. Адасқан әріптерден сөздер құрайды «Бас бармақ» әдісі арқылы көңіл- күйлерін анықтау Жапондық бағалау Сабақты ң ортасы 4
Қазақ тілі
Сабақ жоспары
2 сынып
Ойын жағдайларында допты меңгеру техникасы
Даужигитов Талгат Темирханович
04 Маусым 2024
296
Бөлім 7-бөлім. Шабуылдау ойындарында дағдыларды және түсінікті дамыту Педагогтың аты-жөні Күні Сынып 7 Қатысушылар саны Қатыспағандар саны 0 Сабақтың тақырыбы Қауіпсіздік ережесі.Ойын жағдайларында допты меңгеру техникасы Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 7.3.4.4- денсаулықты нығайтуға бағытталған дене жаттығулары кезіндегі болуы мүмкін қауіп-қатерлерді анықтай білу 7.1.1.1 - кең ауқымдағы арнайы спорттық қимыл-қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін, бақылауды және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалыс дағдыларын жетілдіру. Сабақтың мақсаты Допты қашықтыққа лақтыру әдісін қайталау Көзбен мөлшерлеуге, дәлдеу дағдыларын қалыптастыру. Бағалау критерииі Бір орында тұрып екі қолмен допты жоғарыдан берулі үйренеді Баскетбол сабағына қойылатын негізгі талартарды игереді. ойында әдіс-тәсілдер пайдалана алады. Сабақтың кезеңі/ уақыты Мұғалімнің әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау Құндылықтарды дамыту. Оқушылардың арасында достықты нығайту. То
Дене шынықтыру
Сабақ жоспары
7 сынып
Ойын жағдайларында допты меңгеру техникасы
Даужигитов Талгат Темирханович
04 Маусым 2024
294
Бөлім 7-бөлім. Шабуылдау ойындарында дағдыларды және түсінікті дамыту Педагогтың аты-жөні Тулеева М.К Күні 3.04.2024ж Сынып 7 А Қатысушылар саны 21 Қатыспағандар саны 0 Сабақтың тақырыбы Қауіпсіздік ережесі.Ойын жағдайларында допты меңгеру техникасы Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 7.3.4.4- денсаулықты нығайтуға бағытталған дене жаттығулары кезіндегі болуы мүмкін қауіп-қатерлерді анықтай білу 7.1.1.1 - кең ауқымдағы арнайы спорттық қимыл-қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін, бақылауды және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалыс дағдыларын жетілдіру. Сабақтың мақсаты Допты қашықтыққа лақтыру әдісін қайталау Көзбен мөлшерлеуге, дәлдеу дағдыларын қалыптастыру. Бағалау критерииі Бір орында тұрып екі қолмен допты жоғарыдан берулі үйренеді Баскетбол сабағына қойылатын негізгі талартарды игереді. ойында әдіс-тәсілдер пайдалана алады. Сабақтың кезеңі/ уақыты Мұғалімнің әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау Құндылықтарды дамыту. Оқушылардың арасында достықты нығайту. То
Дене шынықтыру
Сабақ жоспары
7 сынып
Қауіпсіздік ережесі.Ойын жағдайларында допты меңгеру техникасы
Тулеева Мейрамкул Конысбаевна
04 Маусым 2024
294
Бөлім 7-бөлім. Шабуылдау ойындарында дағдыларды және түсінікті дамыту Педагогтың аты-жөні Тулеева М.К Күні 3.04.2024ж Сынып 7 А Қатысушылар саны 21 Қатыспағандар саны 0 Сабақтың тақырыбы Қауіпсіздік ережесі.Ойын жағдайларында допты меңгеру техникасы Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 7.3.4.4- денсаулықты нығайтуға бағытталған дене жаттығулары кезіндегі болуы мүмкін қауіп-қатерлерді анықтай білу 7.1.1.1 - кең ауқымдағы арнайы спорттық қимыл-қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін, бақылауды және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалыс дағдыларын жетілдіру. Сабақтың мақсаты Допты қашықтыққа лақтыру әдісін қайталау Көзбен мөлшерлеуге, дәлдеу дағдыларын қалыптастыру. Бағалау критерииі Бір орында тұрып екі қолмен допты жоғарыдан берулі үйренеді Баскетбол сабағына қойылатын негізгі талартарды игереді. ойында әдіс-тәсілдер пайдалана алады. Сабақтың кезеңі/ уақыты Мұғалімнің әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау Құндылықтарды дамыту. Оқушылардың арасында достықты нығайту. То
Дене шынықтыру
Сабақ жоспары
7 сынып
Қазақ ұлттық ойындары.
Тулеева Мейрамкул Конысбаевна
04 Маусым 2024
363
Бөлім Педагогтың аты-жөні Тулеева М.К Күні 22.12.2023ж Сынып 7 А Қатысушылар саны 20 Қатыспағандар саны 0 Сабақтың тақырыбы Қазақ ұлттық ойындары. Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 7.2.7.1 - жарыс кезінде әділ ойнау, патриотизм және ынтымақтастыққа жататын мінез-құлық көрсетуді талқылау және бейімдей білу. 7.2.3.1 - қолайлы оқу-үйрену ортасын қалыптастыру бойынша біріккен, әрі тиімді жұмыс дағдыларын талқылау және көрсете білу 7.3.5.1 - басқа адамдардың дене жаттығуларының тәжірибелерін байытуға арналған дағдыларды анықтай білу Сабақтың мақсаты Жарыс кезінде әділ ойнау, патриотизм және ынтымақтастыққа жататын мінез-құлық көрсетуді талқылау және бейімдей білу Бағалау критериі Қазақтың ұлттық ойындары арқылы патриоттық сезімді оятып, әділдіктің әсерін ойын арқылы көрсетеді • Қазақтың ұлттық ойындарының түрлерін ажыратады және балама ұқсас ойындарды құрастырады • Қазақтың ұлттық ойындарының атауларын атайды және қандай физикалық қасие
Дене шынықтыру
Сабақ жоспары
7 сынып
Какие политические идеи сформировали революции 1848 года в Европе?
Дастан Нұрғиса Дастанұлы
17 Мамыр 2024
398
Раздел долгосрочного плана: Влияние революционных идей на Европу XIX века Школа: №6 им М.А.Сужикова Дата:29.01.24 ФИО учителя:Дастан Н.Д Класс: 7 «Г» Количество присутствующих: отсутствующих: Тема урока Какие политические идеи сформировали революции 1848 года в Европе? Исторический концепт Причина и следствие Цели обучения, которые достигаются на данном уроке (ссылка на учебную программу) 7.3.2.1 характеризовать причины буржуазных революций в Западной Европе; 7.1.2.1 определять влияние буржуазии на изменение экономической и политической системы; 7.2.3.2 определять влияние идей Эпохи Просвещения на общественное развитие; 7.2.3.3 объяснять взгляды К. Маркса и влияние марксизма на общественную жизнь; 7.3.2.5 использовать понятия «либерализм», «консерватизм», «социализм», «марксизм», «национализм» для объяснения исторических событий Цели урока Определить политические идеи, оказавшие влияние на революции 1848 года в Европе. Критерии оценивания Учащийся -даст характеристику причинам
Қазақстан тарихы
Сабақ жоспары
8 сынып
Денелер суда қалай жүзеді?
Машрапина Ажар Бакытовна
13 Мамыр 2024
406
Білім беру ұйымының атауы Пәні: Жаратылыстану Бөлім: Болашаққа саяхат Педагогтің аты-жөні: Күні: Сынып: Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: Сабақтың тақырыбы: №66 сабақ. Денелер суда қалай жүзеді? Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: 4.1.1.1зерттеудің өзекті бағытын өз пайымдауы негізінде анықтау 4.1.2.1зерттеу әдісін (бақылау мен эксперимент) таңдау себебін оның артықшылығы мен кемшілігіне байланысты негіздеу 4.1.2.2 алынған нәтижені оқушы таңдаған формада ұсыну Сабақтың мақсаты Денелерді суда қалай жүздіруге болатынын біледі Құндылықтар Талап: жасампаз,ізденімпаз ұрпақ
Жаратылыстану
Сабақ жоспары
4 сынып
Мәтін және сөйлем
Алиева Гульнур Айдархановна
22 Сәуір 2024
317
40-сабақ Бөлім: Мәтін және сөйлем Педагогтің аты-жөні: Күні: Сынып: Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: Сабақтың тақырыбы Оқығанның көзі ашық. Мәтін Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары 1.2.3.1 ауыстырылып берілген мәтін бөліктерін мұғалімнің қолдауымен орнына қоя білу; 1.3.6.1 жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазу Сабақтың мақсаты Ауыстырылып берілген мәтін бөліктерін мұғалімнің қолдауымен орнына қоя біледі. Әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазады. Сабақтың барысы Сабақтың кезеңі/уақыт Педагогтің әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау Ресурстар Басы Психологиялық дайындық. Ширату тапсырмасы: – Ең алғаш мектепке келген кезің есіңде ме? – Сені мектепке кім алып келді? – Алғашқы күні қандай әсер алдың? Ширатуға берілген тапсырмаларды орындап, сұрақтарға жауап береді. ҚБ. Мадақтау сөздерімен бағалау.
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
1 сынып
Адам ағзасындағы химиялық элементтер
Малибекова Динара Кенжебековна
10 Сәуір 2024
332
Қысқамерзімді жоспар Сабақтың тақырыбы: Тағам құрамындағы қоректік заттар. № 4 практикалық жұмыс «Тағам құрамындағы қоректік заттарды анықтау» Бөлім: 7.4A Адам ағзасындағы химиялық элементтер Педагогтің аты-жөні: Күні: Сыныбы: Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: Сабақтың тақырыбы: Тағам құрамындағы қоректік заттар. № 4 практикалық жұмыс «Тағам құрамындағы қоректік заттарды анықтау» Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты 7.5.1.1 -тағам өнімдерін химиялық заттардың жиынтығы деп түсіну; Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін: Адам организміне кіретін химиялық элементтерді анықтайды Көпшілік оқушылар үшін: Тағам өнімдері химиялық қосылыстардың жиынтығы екенін анықтайды Кейбір оқушылар үшін: Тағам құрамындағы қоректік заттарды біледі Құндылықтарға баулу: «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен
Химия
Сабақ жоспары
7 сынып
Ашық сабақ: "Баскетбол"
Нартай Айсулу Есенгельдиевна
12 Наурыз 2024
351
Дене шынықтыру пәнінің мұғалімдеріне арналған. Допты біріне бірі беру, секіру
Дене шынықтыру
Ашық сабақ
6 сынып