
Аты-жөні енгізілмеген
Жеке ақпарат жазылмаған



Барлығы: 12 материал
МАТЕМАТИКА
Раздел: Раздел 1С – Табличное умножение и деление
Ф.И.О педагога: Асан А.
Дата:
Класс: 3 Количество
присутствующих: Количество
отсутствующих:
Тема урока: Закрепление.
Таблица умножения и деления на 6 и 7.
Добро и зло.
Цели обучения в соответствии с учебной программой: 3.5.1.2 - использовать при решении задач зависимость между величинами: масса одного предмета, количество, общая масса/ расход на один предмет, количество предметов, общий расход/ ширина, длина, площадь
3.2.1.7 - понимать формулы как равенства, устанавливающие взаимосвязь между величинами
3.2.1.6 - определять порядок действий и находить значения выражений со скобками и без скобок, содержащих до четырех арифметических действий
Цели урока: Повторение изученного материала
Ценности Казахстанский патриотизм и гражданская ответственность:сотрудничество:открытость:уважение труд и творчество
Ход урока:
Математика
Сабақ жоспары
3 сынып
МАТЕМАТИКА
Раздел: Раздел 1В – Умножение и деление
Ф.И.О педагога: Асан А.
Дата:
Класс: 3
Количество
присутствующих: Количество
отсутствующих:
Тема урока: Свойство единицы при выполнении умножения и деления
Природа Казахстана в произведениях писателей
Цели обучения в соответствии с учебной программой: 3 1.2.2 применять свойство 0 и 1 при выполнении умножения и деления; знать о невозможности деления числа на 0
3. 1.2.3 применять переместительное свойство умножения для рационализации вычислений
Цели урока: Повторить основное свойство единицы при выполнении умножения и деления
Ценности Казахстанский патриотизм и гражданская ответственность:сотрудничество:открытость:уважение труд и творчество
Ход урока:
Этап урока/ Время Действия педагога Действия ученика Оценивание Ресурсы
1.Начало урока.
0-5 мин
Создание положительного эмоционального настроя:
Мои умницы и умники! Рада видеть вас!
Упражнение «Волшебная поляна»
(Предварительно надо вырезать цветы разного цвет
Математика
Сабақ жоспары
3 сынып
Бөлім: Дыбыс пен әріп
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) Әбілханова Акерке
Күні:
Сынып: 2 Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы Жуан дауысты дыбыстар
Сабақтың мақсаты Сұрақтар қоя білу және жауап береді; Мәтінді түрлі формада ұсынады.
Сабақтың барысы
Сабақты ң кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті Оқушының әрекеті
Бағалау Ресур стар
Сабақты ң басы 1. Ұйымдастыру. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Психологиялық ахуал қалыптастыру. Сынып реттілігін қадағалау. «Қара жорға» биі. Оқу құралдарын байқау.
2. Жүрек жылуы
Мейрімді жүрекпен
Ақ бөлісімін шын бақытты Ақ ниетпен шын тілек
Ізгі істерді жақұтты
3. «Адасқан әріптер»
-Егер мына әріптерден сөз құрасақ қай ауылға қонаққа баратынымызды және де бүгінгі тақырыбымызды білетін боламыз.
1. О,й,қ-Қой
2. Қ,з,ы,о-Қозы Оқушылар сабаққа жағымды сөздер айту арқылы көңіл- күйлерін білдіреді.
Адасқан әріптерден сөздер құрайды
«Бас бармақ» әдісі арқылы көңіл- күйлерін анықтау
Жапондық бағалау
Сабақты ң ортасы 4
Қазақ тілі
Сабақ жоспары
2 сынып
Бөлім 7-бөлім. Шабуылдау ойындарында дағдыларды және түсінікті дамыту
Педагогтың аты-жөні
Күні
Сынып
7 Қатысушылар саны Қатыспағандар саны 0
Сабақтың тақырыбы
Қауіпсіздік ережесі.Ойын жағдайларында допты меңгеру техникасы
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 7.3.4.4- денсаулықты нығайтуға бағытталған дене жаттығулары кезіндегі болуы мүмкін қауіп-қатерлерді анықтай білу
7.1.1.1 - кең ауқымдағы арнайы спорттық қимыл-қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін, бақылауды және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалыс дағдыларын жетілдіру.
Сабақтың мақсаты
Допты қашықтыққа лақтыру әдісін қайталау
Көзбен мөлшерлеуге, дәлдеу дағдыларын қалыптастыру.
Бағалау критерииі Бір орында тұрып екі қолмен допты жоғарыдан берулі үйренеді
Баскетбол сабағына қойылатын негізгі талартарды игереді.
ойында әдіс-тәсілдер пайдалана алады.
Сабақтың кезеңі/ уақыты Мұғалімнің әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау
Құндылықтарды дамыту. Оқушылардың арасында достықты нығайту. То
Дене шынықтыру
Сабақ жоспары
7 сынып
Бөлім 7-бөлім. Шабуылдау ойындарында дағдыларды және түсінікті дамыту
Педагогтың аты-жөні Тулеева М.К
Күні 3.04.2024ж
Сынып
7 А Қатысушылар саны 21 Қатыспағандар саны 0
Сабақтың тақырыбы
Қауіпсіздік ережесі.Ойын жағдайларында допты меңгеру техникасы
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 7.3.4.4- денсаулықты нығайтуға бағытталған дене жаттығулары кезіндегі болуы мүмкін қауіп-қатерлерді анықтай білу
7.1.1.1 - кең ауқымдағы арнайы спорттық қимыл-қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін, бақылауды және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалыс дағдыларын жетілдіру.
Сабақтың мақсаты
Допты қашықтыққа лақтыру әдісін қайталау
Көзбен мөлшерлеуге, дәлдеу дағдыларын қалыптастыру.
Бағалау критерииі Бір орында тұрып екі қолмен допты жоғарыдан берулі үйренеді
Баскетбол сабағына қойылатын негізгі талартарды игереді.
ойында әдіс-тәсілдер пайдалана алады.
Сабақтың кезеңі/ уақыты Мұғалімнің әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау
Құндылықтарды дамыту. Оқушылардың арасында достықты нығайту. То
Дене шынықтыру
Сабақ жоспары
7 сынып
Бөлім 7-бөлім. Шабуылдау ойындарында дағдыларды және түсінікті дамыту
Педагогтың аты-жөні Тулеева М.К
Күні 3.04.2024ж
Сынып
7 А Қатысушылар саны 21 Қатыспағандар саны 0
Сабақтың тақырыбы
Қауіпсіздік ережесі.Ойын жағдайларында допты меңгеру техникасы
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 7.3.4.4- денсаулықты нығайтуға бағытталған дене жаттығулары кезіндегі болуы мүмкін қауіп-қатерлерді анықтай білу
7.1.1.1 - кең ауқымдағы арнайы спорттық қимыл-қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін, бақылауды және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалыс дағдыларын жетілдіру.
Сабақтың мақсаты
Допты қашықтыққа лақтыру әдісін қайталау
Көзбен мөлшерлеуге, дәлдеу дағдыларын қалыптастыру.
Бағалау критерииі Бір орында тұрып екі қолмен допты жоғарыдан берулі үйренеді
Баскетбол сабағына қойылатын негізгі талартарды игереді.
ойында әдіс-тәсілдер пайдалана алады.
Сабақтың кезеңі/ уақыты Мұғалімнің әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау
Құндылықтарды дамыту. Оқушылардың арасында достықты нығайту. То
Дене шынықтыру
Сабақ жоспары
7 сынып
Бөлім
Педагогтың аты-жөні Тулеева М.К
Күні 22.12.2023ж
Сынып
7 А Қатысушылар саны 20 Қатыспағандар саны 0
Сабақтың тақырыбы
Қазақ ұлттық ойындары.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 7.2.7.1 - жарыс кезінде әділ ойнау, патриотизм және ынтымақтастыққа жататын мінез-құлық көрсетуді талқылау және бейімдей білу.
7.2.3.1 - қолайлы оқу-үйрену ортасын қалыптастыру бойынша біріккен, әрі тиімді жұмыс дағдыларын талқылау және көрсете білу
7.3.5.1 - басқа адамдардың дене жаттығуларының тәжірибелерін байытуға арналған дағдыларды анықтай білу
Сабақтың мақсаты
Жарыс кезінде әділ ойнау, патриотизм және ынтымақтастыққа жататын мінез-құлық көрсетуді талқылау
және бейімдей білу
Бағалау критериі Қазақтың ұлттық ойындары арқылы патриоттық сезімді оятып, әділдіктің әсерін ойын арқылы көрсетеді
• Қазақтың ұлттық ойындарының түрлерін ажыратады және балама ұқсас ойындарды құрастырады
• Қазақтың ұлттық ойындарының атауларын атайды және қандай физикалық қасие
Дене шынықтыру
Сабақ жоспары
7 сынып
Раздел долгосрочного плана:
Влияние революционных идей на Европу XIX века Школа: №6 им М.А.Сужикова
Дата:29.01.24 ФИО учителя:Дастан Н.Д
Класс: 7 «Г» Количество присутствующих: отсутствующих:
Тема урока Какие политические идеи сформировали революции 1848 года в Европе?
Исторический концепт Причина и следствие
Цели обучения, которые достигаются на данном уроке (ссылка на учебную программу) 7.3.2.1 характеризовать причины буржуазных революций в Западной Европе;
7.1.2.1 определять влияние буржуазии на изменение экономической и политической системы;
7.2.3.2 определять влияние идей Эпохи Просвещения на общественное развитие;
7.2.3.3 объяснять взгляды К. Маркса и влияние марксизма на общественную жизнь;
7.3.2.5 использовать понятия «либерализм», «консерватизм», «социализм», «марксизм», «национализм» для объяснения исторических событий
Цели урока Определить политические идеи, оказавшие влияние на революции 1848 года в Европе.
Критерии оценивания Учащийся
-даст характеристику причинам
Қазақстан тарихы
Сабақ жоспары
8 сынып
Білім беру ұйымының атауы
Пәні: Жаратылыстану
Бөлім: Болашаққа саяхат
Педагогтің аты-жөні:
Күні:
Сынып: Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы: №66 сабақ. Денелер суда қалай жүзеді?
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: 4.1.1.1зерттеудің өзекті бағытын өз пайымдауы негізінде анықтау
4.1.2.1зерттеу әдісін (бақылау мен эксперимент) таңдау себебін оның артықшылығы мен кемшілігіне байланысты негіздеу
4.1.2.2 алынған нәтижені оқушы таңдаған формада ұсыну
Сабақтың мақсаты Денелерді суда қалай жүздіруге болатынын біледі
Құндылықтар Талап: жасампаз,ізденімпаз ұрпақ
Жаратылыстану
Сабақ жоспары
4 сынып
40-сабақ
Бөлім: Мәтін және сөйлем
Педагогтің аты-жөні:
Күні:
Сынып: Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы Оқығанның көзі ашық. Мәтін
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары 1.2.3.1 ауыстырылып берілген мәтін бөліктерін мұғалімнің қолдауымен орнына қоя білу;
1.3.6.1 жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазу
Сабақтың мақсаты Ауыстырылып берілген мәтін бөліктерін мұғалімнің қолдауымен орнына қоя біледі. Әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазады.
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/уақыт Педагогтің әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау Ресурстар
Басы Психологиялық дайындық. Ширату тапсырмасы:
– Ең алғаш мектепке келген кезің есіңде ме?
– Сені мектепке кім алып келді?
– Алғашқы күні қандай әсер алдың?
Ширатуға берілген тапсырмаларды орындап, сұрақтарға жауап береді.
ҚБ. Мадақтау сөздерімен бағалау.
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
1 сынып
Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Тағам құрамындағы қоректік заттар.
№ 4 практикалық жұмыс «Тағам құрамындағы қоректік заттарды анықтау»
Бөлім: 7.4A Адам ағзасындағы химиялық элементтер
Педагогтің аты-жөні:
Күні:
Сыныбы: Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы: Тағам құрамындағы қоректік заттар.
№ 4 практикалық жұмыс «Тағам құрамындағы қоректік заттарды анықтау»
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты 7.5.1.1 -тағам өнімдерін химиялық заттардың жиынтығы деп түсіну;
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін:
Адам организміне кіретін химиялық элементтерді анықтайды
Көпшілік оқушылар үшін:
Тағам өнімдері химиялық қосылыстардың жиынтығы екенін
анықтайды
Кейбір оқушылар үшін:
Тағам құрамындағы қоректік заттарды біледі
Құндылықтарға баулу: «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен
Химия
Сабақ жоспары
7 сынып
Дене шынықтыру пәнінің мұғалімдеріне арналған. Допты біріне бірі беру, секіру
Дене шынықтыру
Ашық сабақ
6 сынып