
Аты-жөні енгізілмеген
Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісуБарлығы: 29 материал
«Білім – инемен құдық қазғандай» деген халық даналығы қазіргі заманда да өз маңызын жоғалтқан жоқ. Дегенмен, технологияның қарқынды дамуы білім алу тәсілдерін едәуір жеңілдетіп, тиімділігін арттырып келеді.
Биология
Эссе, шығарма, мазмұндама
10 сынып
«Білім – инемен құдық қазғандай» деген халық даналығы қазіргі заманда да өз маңызын жоғалтқан жоқ. Дегенмен, технологияның қарқынды дамуы білім алу тәсілдерін едәуір жеңілдетіп, тиімділігін арттырып келеді.
Биология
Эссе, шығарма, мазмұндама
10 сынып
Беттік аудан мөлшерінің көлемге қатынасы мен диффузия жылдамдығы арасында қандай байланыс барын.
Организмде бұл тәуелділік қай жерде байқалатындығын. Бұл тәуелділіктің мәні неде?
Не себепті қанда эритроциттер кеп болатындығын;
Жасушаның беттік ауданының көлемге қатынасы олардың қызметіне қалай әсер ететіндігін;
Биология
Сабақ жоспары
10 сынып
Гемоглобин неден тұратындығын;
Оның құрылысы атқаратын қызметімен қалай байланысқанын;
Миоглобиннің қандай ерекшеліктері болады, ол қайда орналасқан, ол қандай қызмет атқарадығын;
Гемоглобиннің оттек диссоциация қисығы нені көрсетеді, ол қалай бейнеленеді, қисық сызықтың тік және көлбеу бөлігін;
Биология
Сабақ жоспары
11 сынып
Хемосинтез процесі бірегей екенін;
Табиғатта қандай организмде хемосинтез просесі жүретінін;
Қандай бактериялар темір бактерияларына жататындығын;
Хемосинтез, тотығу, жарық толқынының ұзындығы, көмірқышқыл газының концентрациясы, органикалық қосылыстар.
Биология
Сабақ жоспары
11 сынып
Фотосинтезге жарықтың әсерін;
Жарықта қатысты өсімдіктердің үш экологиялық топқа бөлінетіндігін;
Температура фотосинтезге қалай әсер ететіндігін;
Жарық кезеңі, қарқындылық, жарық толқынының ұзындығы, температура, ауа, көмірқышқыл газының концентрациясы.
Биология
Сабақ жоспары
11 сынып
Өткізгіш шоқтар қандай жасушада тұратынын;
Қандай жасушалар жапырақ паренхимасын құрайтынын;
С3 және С4 өсімдіктері жапырағы құрылысындағы айырмашылықтарды;
Жапырақ анатомиясы, Хэтч – Слэк жолы (С4-жолы), Кальвин циклінің жолы (С3-жолы), паренхима, ксилема, флоэма, строма, колленхима, стеренхима.
Биология
Сабақ жоспары
11 сынып
Фотосинтездің жалпы формуласын;
СО2-ні байланыстыру процесін;
СО2-нің РДФ-ке қосылу сұлбасын;
Биология
Сабақ жоспары
11 сынып
І және ІІ фотожүйелердің жұмыс істеу механизмі;
фосфорланудың негізгі жеті сатысы;
фотоцинтездің жарық кезеңінің сұлбасы;
Биология
Сабақ жоспары
11 сынып
Хлоропластың қызметтерін;
Кальвин цикліне қатысатын еритін ферменттер;
Өсімдіктер үшін хлорофилдің рөлі;
Хлоропласт, фотоцинтез, пластидтер, мембрана, гомопластид, гетеропластид, строма, хлорофил;
Биология
Сабақ жоспары
11 сынып
Ферменттер белсенділігіне әсер етуші факторлар мен жағдайларды: рН, температура, субстрат концентрациясы, фермент, ингибитор және активаторларды оқып үйрену.
Әртүрлі жағдайлардың (температура, рН, субстрат пен ингибитор концентрациясы) ферменттер белсенділігіне әсерін білу.
Биология
Сабақ жоспары
10 сынып
үлкейту – микроскоп немесе басқа ұлғайтқыш аспап нысанды неше есе үлкейтетінін, бұл екі термин синоним сөздер ретінде жиі қолданылады, электрондық және оптикалық микроскоптарды кескінді есте сақтауға мүмкіндік.
Биология
Сабақ жоспары
11 сынып
Плазмалық мембрана, ядро, цитоплаз ма: гиалоплазма, митохондрия, рибосома, Гольджи жиынтығы, эндоплазмалық тор, лизосома, микротүтікшелер мен микрофиламенттер әрқайсысы жасушада өзіндік қызмет атқарады.
Биология
Сабақ жоспары
10 сынып
Бактериялар, саңырауқұлақтар жасушасының құрылысы мен қызметінің ерекшеліктерін;
Прокариот және эукариот жасушаларының құрылым ерекшеліктері мен қызметін үйренесіңдер.
Биология
Сабақ жоспары
10 сынып
Мембрананың құрылысы мен химиялық құрамы.
Жасушаның және кейбір жасуша органоидтарының негізгі құрылымы.
Жасуша мембранасының құрылымы, қасиеттері және қызметтері арасындағы байланыс
Биология
Сабақ жоспары
10 сынып
Жасушанын кұрылысы мен қызметі, цитоплазмадағы органоидтер және олардың байланысы,
эукариотты және прокариотты жасушалардын ерекшеліктері туралы білімін толыктыра біледі: прокариотты және эукариотты ағзалар туралы түсінікті калыптастыру, АКТ-ны пайдалануды біледі.
Биология
Сабақ жоспары
10 сынып
Генетикалық кодтың үшөрімділігі, көптігі, қасиеті,
Генетикалық кодтың әмбебаптығы, бірін-бірі жаппайтындығы
Биология
Сабақ жоспары
11 сынып
Транскрипция принциптерін;
Посттранскрипциялық модификацияны;
Трансляция процесін сипаттауды
Биология
Сабақ жоспары
11 сынып
Азық-түлік құрамындағы нәруыздар, адамдар мен жануарлар рационында нәруыздық тағамдар болуы, ересек адамдар үшін нәруыздың тәуліктік нормасы
Биология
Сабақ жоспары
10 сынып
РНҚ-ның ДНҚ-дан айырмашылығы
Биология
Сабақ жоспары
10 сынып
1
2